Аджамська громада
Кіровоградська область, Кропивницький район

Чи передбачена відповідальність за порушення законодавства щодо реклами послуг із працевлаштування?

Дата: 22.11.2024 13:40
Кількість переглядів: 25

Фото без опису

 

Чи передбачена відповідальність за порушення законодавства щодо реклами послуг із працевлаштування?

 

Так, передбачена.

У рекламі про вакансії (прийом на роботу) заборонено висувати вимоги за ознаками раси, кольору шкіри, віку, статі, стану здоров’я, інвалідності, підозри чи наявності захворювання на ВІЛ/СНІД, сексуальної орієнтації, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших громадських об’єднаннях, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, не пов’язаними з характером роботи або умовами її виконання (ст. 24-1 Закону України «Про рекламу»).

Текст реклами про діяльність суб’єкта господарювання, що надає послуги з посередництва у працевлаштуванні в Україні або за кордоном, повинен містити примітку такого змісту: «Отримання від громадян гонорару, комісійних або інших винагород за надання послуги з пошуку роботи та сприяння у працевлаштуванні, інших пов’язаних з цим послуг забороняється».

У разі порушення вказаних вимог рекламодавець сплачує штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент вчинення порушення.

Цей штраф накладається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення (Держпраці).

Примітка. Законом України від 08 жовтня 2024 року № 3992-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо розмежування повноважень центральних органів виконавчої влади у сферах промислової безпеки, охорони праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, державного гірничого нагляду, державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення» (набере чинності 08 травня 2025 року), серед іншого, внесені зміни до Закону України «Про рекламу» – накладення вищевказаних штрафних санкцій покладається на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів.

Закон України від 08 жовтня 2024 року № 3992-IX доступний на парламентській вебсторінці за посиланням: http://surl.li/odmdrp 

 

#Електронний_кадровий_клуб


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень