Мінекономіки анонсувало запуск бета-версії платформи “Пульс” для збору зворотного зв’язку від бізнесу
Мінекономіки анонсувало запуск бета-версії платформи “Пульс” для збору
зворотного зв’язку від бізнесу
Пульс - онлайн платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою.
Мета платформи - створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між
державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг. Тепер кожен
підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава. На етапі
бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість
збільшуватиметься.
“Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину
якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців.
Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю
послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб
виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в
онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати
позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде
сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності
підприємців).
У планах інтегрувати “Пульс” до більшості державних послуг, щоб була можливість
надати миттєву оцінку більшості державних сервісів”, – зазначила Перша
віцепрем'єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Система складатиметься з трьох компонентів — дашборду, інформаційного вікна та
особистого кабінету.
1. Дашборд - інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими
показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами
у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та
динамікою звернень публічні.
2. В інформаційному вікні для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про
взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для
цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом,
через банк ID або Дія.Підпис.
Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних
послуг на вибір — коротку та довгу.
Коротка — для оцінки базових критеріїв (умови відкриття / закриття бізнесу, відсутність
незаконних перевірок, а також ще вісім показників) і оцінювання державного органу, з
яким мали справу. Ці дані будуть використані для подальшого узагальнення
проблематики та пріоритизації вирішення найвагоміших питань.
Довга — передбачає можливість більш конкретно поділитися досвідом і вказати, який
орган влади та особа(и) перешкоджали підприємницькій діяльності. Ця форма
опрацьовується інакше. Вона може бути спрямована або до Урядового контактного
центру, де обробляється як звернення громадянина, або у складних випадках — до Ради
бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій.
3. Особистий кабінет. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати
статус її розгляду онлайн в особистому кабінеті – від моменту формування заявки до
відповіді представника держави. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь
процес опрацювання звернення від 1 до 10.
“Пульс” є частиною політики “Зроблено в Україні”, яку взимку ініціював Президент
Володимир Зеленський. Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з
фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки
проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev. До реалізації
долучена Команда підтримки реформ Мінекономіки та Урядовий контактний центр.
Вектор розвитку допомагає задавати Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в
умовах воєнного стану.